Kommende arrangementer

admin Nyheder Leave a Comment

Hermed en lille orientering om den kommende tids arrangementer på VOS.
Vi kan fortælle, at juni bliver en travl måned i klubregi ?‍♂️?
-Se mere information om de enkelte datoer under begivenheder ?

D. 1. og 2. juni kommer Berider Lisbeth Juel Nielsen og holder dressurkursus. Lisbeth har stor erfaring med alle niveauer fra både ind- og udland og hun er fantastisk dygtig til at tage udgangspunkt i den enkelte ekvipage.
Prisen er 600,- for medlemmer af VOS og 700,- for ikke-medlemmer. Med i prisen får du 2 lektioner a 30 min fordelt over lørdag og søndag og der er stadig ledige pladser.
Ridehuset er ikke lukket under kurset.

9. juni sender vi et dressurhold til Blåvandshuk Rideklub for at dyste i den landsdækkende turnering “Dressurens Venner Cup”.
Vi arrangerer gerne samkørsel, hvis nogen har lyst til at komme med ud og heppe på pigerne. Kontakt Patricia for nærmere info.

12. juni har vi medlemsmøde kl. 17:30. VOS serverer lasagne med salat og flutes i rytterstuen.
Vi byder velkommen til nye og gamle medlemmer, gennemgår arbejdet i klubben og orienterer om vores kommende C-stævne.
Nærmere dagsorden kommer i dagene op til mødet ?

15. og 16. juni kommer Kurt Christensen og afholder programridningskursus. Kurset er allerede nu så godt som booket op.
Vi regner med, at afvikle ponyer indendørs og hest udendørs, hvis det bliver godt vejr. Hvis det regner, bliver vi inde hele weekenden.
Den bane vi skal bruge, vil være lukket af fra fredag aften til lørdag eftermiddag og igen fra søndag morgen til søndag eftermiddag. De baner vi ikke bruger, vil naturligvis være åbne for brug som de plejer.

21. 22. og 23 juni har vi dressurstævne hele weekenden.
Fredag afvikles 2. afdeling af vores klubmesterskaber i dressur for hest og pony. Lørdag og søndag har vi C-stævne for både hest og pony, hvor vi glæder os til at se masser af flot ridning.
Der er allerede nu hængt hjælpersedler op i stalden. Vi håber meget, I vil bakke op om projektet. Vi får nemlig brug for rigtig mange hjælpere hele weekenden og jo flere vi er, jo lettere bliver opgaverne ? Hvis I allerede ved nu om I kan hjælpe, må i meget gerne sætte jer på, så vi så hurtigt som muligt har et overblik over hjælperne.
Udendørsbanerne vil være lukket for brug hele weekenden. Der er chance for ridehuset ligeledes vil være lukket for brug sidst på dagen lørdag og søndag.

30. juni og 4 dage frem har vi ridelejr på VOS. Der vil være masser af liv i staldene og i rytterstuen, når vores unge medlemmer indtager VOS. Programmet er på trapperne ? Vi regner ikke med at holde noget lukket, men vi advarer om mulighed for miljøtræning i disse dage ?

4. juli slutter vi ridelejren af med fællesspisning for alle og ønsker en rigtig god sommer ☀️