Sunshine event 2018

admin Nyheder Leave a Comment

Vi har ændringer til weekendens program. Vi beklager meget, at måtte aflyse alle søndagens springklasser pga. for få starter.
Vi vender dog stærkt tilbage i efteråret med en banetræning med vores flotte nymalede spring.
Man er meget velkommen til at melde om til dressur, ellers returneres startgebyr naturligvis kontant eller via bank ved henvendelse på stv@vosrideklub.dk.

Når det er sagt, har vi fået overvældende mange starter i dressur  Så mange, at vi må køre på 2 baner udendørs. Starttiden til de første klasser på begge baner er online. Resten kommer i løbet af fredag.
De mange starter betyder en god pulje til vores showklasse, samt at der bliver rift om vores flotte ærepræmier.

Voel og Omegns Sportsrideklub byder jer velkommen og vi glæder os til at se jer

Foreløbige startlister kan ses her*:

*Der tages forbehold for løbende justeringer frem til endelige starttider.