Dressurundervisning i VOS.

admin Nyheder Leave a Comment

I forbindelse med bestyrelsesmødet d. 6 Marts, har vi i enighed besluttet at imødekomme ønsket, at dressurundervisning kan
ske med “egen” undereviser.

Er du rytter og vil have din egen underviser med, åbner vi dørene op for dig.

Du skal blot kontakte bestyrelsen, sådan en konkret aftale kan etableres. Vi kan henvise til den aktuelle uge plan på hjemmesiden, der giver
grundlag for et overblik hvornår i kan være i hallen.

Underviseren bliver ansvarlig for afregning til klubben pr. undervist elev, med kr. 25, samt elevliste hvem der er undervist. Den aktuelle timepris, er et forhold imellem underviser og elev.

Rent praktisk er det således

Du og underviser aftaler en tid og ankommer til hallen. Du afregner selv med din underviser for din tid.

Underviser afregner dernæst kr. 25 pr. elev, til klubben via en kuvert der ligger klar i vores skrivepult ved halindgangen. Her i skriver han hvem der er undervist ( elevliste ) og lægger den i postkassen med beløb. Der arbejdes PT. på en mobil pay – ordning, men er ikke klar endnu.

Dog skal vi henlede, at undervisning skal forgår i relation til gældende regler for hallens brug.

– Bestyrelsen byder jeres henvendelser velkommen.

Jan Strunge
Formand.